Sofija: osmi mart

Rano-prolećno putovanje u Sofiju sa mogućnošću posete Nacionalnoj operi i baletu i odlaska do Rilskog manastira

1. dan 06.03.2020.

Polazak iz Niša sa dogovorenog mesta u 6h. Vožnja preko Gradine sa usputnim zadržavanjima zbog graničnih formalnosti i pauze. Dolazak u Sofiju u prepodnevnim satima. Pešačko razgledanje grada: lavlji most, džamija, statua Svete Sofije, Largo, crkve Sveta Nedelja, crkve Svete Sofije i Aleksandra Nevskog, Ruska crkva… Slobodno vreme za individualne aktivnosti. Smeštaj u hotel. Slobodno vreme ili fakultativno odlazak u Nacionalnu Operu i Balet. Na repertoaru je Trubadur, opera Đuzepea Verdija. Nakon završetka opere povratak u hotel. Slobodno vreme. Noćenje.

2
2. dan 07.03.2020.

Doručak. Pakovanje prtljaga u autobus. Mogućnost odlaska na fakultativni izlet do Rilskog manastira. Poseta manastiru i razgledanje. Nakon posete, povratak u Sofiju i odlazak u tržni centar Paradise mall. Slobodno vreme u tržnom centru. Popodne, polazak za Srbiju. Vožnja preko Gradine sa usputnim zadržavanjima zbog graničnih formalnosti i pauza. Dolazak u Niš u večernjim satima. Kraj programa.

 

CENA ARANŽMANA: 40

Cena aranžmana obuhvata:

–          Prevoz turističkim autobusom na navedenoj relaciji,

–          Smeštaj u hotelu Hemus 3* na bazi jednog noćenja sa doručkom,

–          Usluge vodiča tokom putovanja,

–          Agencijske usluge.

Cena aranžmana ne obuhvata:

–          Putno zdravstveno osiguranje (prema cenovniku Sava osiguranja),

–          Odlazak na operu Trubadur: 10€ (prevoz i ulaznica na III balkonu),

–          Fakultativni izlet do Rilskog manastira: 15€

Napomena: Uslov za realizaciju fakultativnog izleta do Rilskog manastira je 20 punoplativih putnika. Uslov za organizovan odlazak na operu Trubadur je 20 punoplativih putnika, u suprotnom moguće je otići na predstavu individualno (npr. taksijem). Agencija obezbeđuje ulaznice na III balkonu po navedenoj ceni, ukoliko putnik želi ulaznicu koja obuhvata neko drugo mesto (prvi, drugi balkon ili parter), moguće je rezervisati istu prema važećem cenovniku Nacionalne opere i baleta. Neophodno je da se putnici prilikom rezervacije izjasne za odlazak na operu, radi blagovremenog obezbeđivanja ulaznica.

Opis hotela: Hotel Hemus 3* je nedavno renoviran poslovni hotel u centru Sofije, na oko 700m udaljenosti od najvažnijih znamenitosti Sofije, na 15 minuta hoda od Nacinalnog Dvorca Kulture. Sobe imaju pogled na planinu Vitošu i centar grada. Na samom vrhu hotela nalazi se bar sa kojeg se pruža spektakularan pogled na grad i okolinu. Sadržaji Hotela Hemus Sofija; recepcija tokom 24 sata, lift, TV sa kablovskim programima, pristup gostima sa handikepom, dnevno spremanje, samostalno podešavanje klima uređaja, besplatan bežični internet u svim javnim prostorima, restoran i bar lobi, kafeterija i poslastičarnica, posluženje u sobi – room service, frizer, salon lepote, menjačnica, suvenirnica, sigurnosni sef na recepciji, usluge najma vozila, usluge pranja i peglanja, casino, usluge prevoza do aerodroma i garaža /doplata/. Sve sobe Hotela Hemus Sofija uživaju prijatan pogled na centar grada i planinu Vitošu, imaju lično podešavanje klima uređaja, podne obloge od zida do zida, terasu, minibar, telefon sa direktnom linijom, TV sa kablovskim programima, udobna kupatila sa kadom ili tušem i toaletnim priborom. Doručak u hotelu služi se po principu švedskog stola (buffet). Link do sajta hotela: https://www.hemushotels.com/

U skladu sa odredbama Zakonu o turizmu, Organizator ima garanciju putovanja u visini 300.000 eura, kojom se za slučaj A) insolventnosti Organizatora putovanja obezbeđuju: 1. troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka Putnika sa putovanja u mesto polaska u zemlji i inostranstvu, 2. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju, koje Organizator putovanja nije realizovao, 3. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika u slučaju otkaza putovanja od strane Putnika, u skladu sa Opštim uslovima putovanja, 4. potraživanja razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja i za slučaj; B) naknade štete obezbeđuje naknada štete, koja se prouzrokuje Putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza Organizatora putovanja, koje su određene Opštim uslovima i Programom putovanja: 1. za potraživanje uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju koje Organizator putovanja nije realizovao i 2. za potraživanje razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja. Period pokrića Garancije putovanja je od datuma njenog izdavanja pa do završetka turističkog putovanja, odnosno do povratka Putnika na ugovoreno odredište. Garancija po Ugovoru o Garanciji putovanja broj 0009/2019 od 24.01.2019 zaključenog sa ugovaračem osiguranja Nacionalnom asocijacijom turističkih agencija PU “YUTA”, Beograd, ul. Kondina br. 14, Polisa broj 300061340 od 24.01.2019 Akcionarskog društva za osiguranje „DDOR Novi Sad”, Garancija putovanja se aktivira bez odlaganja, odnosno u roku od 14 dana od dana nastanka osiguranog slučaja,kod Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU “YUTA”, 011 3228 686, 011 3228 687, pisanim putem ili telegramom na adresu YUTA, Beograd, ul. Kondina br. 14. ili na mail: [email protected]

Ovaj program rađen je na bazi minimum 40 plativih putnika

Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja t.a. Nitravel Niš

Organizator putovanja NITRAVEL d.o.o. Niš; Licenca 087/2010; MB 17468898;

Ovlašćeni subagent TA Acapulco PIB105243088

Račun organizatora 160-160960-62